Porządek obrad
2.
Wręczenie radnym zaświadczeń o wyborze.
3.
Złożenie ślubowania przez radnych według treści określonej w art. 23a ust.1 ustawy o samorządzie gminnym.
4.
Złożenie ślubowania przez wójta według treści określonej w art. 29a ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym.
5.
Przyjęcie dalszego porządku obrad.
6.
Wybór Przewodniczącego Rady.
7.
Wybór Wiceprzewodniczącego Rady.
8.
Ustalenie składu komisji stałych Rady Gminy Trawniki – podjęcie uchwały.
9.
Powołanie Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Trawniki – podjęcie uchwały.
10.
Powołanie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Trawniki – podjęcie uchwały.
11.
Powołanie Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Gminy Trawniki – podjęcie uchwały.
12.
Powołanie Komisji Społecznej Rady Gminy Trawniki – podjęcie uchwały.
13.
Powołania Przewodniczących komisji stałych Rady Gminy Trawniki – podjęcie uchwały.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia miesięcznego Wójta Gminy Trawniki.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia zasad przyznawania i wysokości diet oraz zwrotu kosztów podróży dla radnych Rady Gminy Trawniki.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie nieruchomości.
17.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie nieruchomości oraz ustanowienie służebności gruntowej.
18.
Informacje i wolne wnioski.