« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

4. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym.

5. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi z dnia 31 lipca 2024 r. na działalność Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej.

6. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Opieki Nad Zabytkami Gminy Trawniki na lata 2024-2027.

7. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia obowiązku utrzymania grobów i cmentarzy wojennych w zakresie opracowania inwentaryzacji dendrologicznej i programu prac konserwatorskich dla drzew na cmentarzu wojennym w Trawnikach (działka nr 204 w obrębie 10 - Trawniki, gm. Trawniki).

8. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości i zasad przyznawania diet oraz zwrotu kosztów podróży służbowych przysługujących Przewodniczącemu organu wykonawczego jednostki pomocniczej z terenu Gminy Trawniki

9. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia dotacji celowej Parafii pw. Stanisława BM w Biskupicach na realizację inwestycji w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.

10. Podjęcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Trawniki.

11. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Trawniki na rok 2024.

12. Informacja o wyznaczonych podmiotach zobowiązanych do przyjęcia nieletnich w celu wykonywania prac społecznych wraz z opinią dotyczącą potrzeb Sądu Rejonowego Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku w zakresie wykonywania przez nieletnich prac społecznych na 2025 rok.

13. Informacja o wyznaczonych podmiotach, w których jest wykonywana kara ograniczenia wolnosci oraz praca społecznie użyteczna wraz z opinią dotyczącą potrzeb Sądu Rejonowego Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniuku w zakresie wykonywania przez skazanych nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne oraz pracy społecznie użytwcznej na rok 2025.

14. Informacje i wolne wnioski.

15. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej