Sesję otworzył przewodniczący, witając Wójta, radnych oraz sołtysów. Informował o rejestracji obrad oraz zgodzie na przetwarzanie danych osobowych uczestników. Stwierdzono obecność 15 radnych, co stanowi kworum do prowadzenia obrad.
Przewodniczący przedstawił porządek obrad, a następnie przystąpiono do zatwierdzenia protokołu z poprzedniej sesji, który został jednogłośnie przyjęty.
Wójt złożył sprawozdanie z okresu międzysesyjnego, omawiając m.in. zakończenie budowy żłobka, organizację Mikołaja Gminnego, zakończenie prac nad drogą w Dorohuczy oraz inne inwestycje. Podkreślił także współpracę z OSP oraz planowane działania w zakresie infrastruktury turystycznej.
Przewodniczący Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego przedstawił pozytywną opinię komisji. Uchwała została podjęta jednogłośnie, 15 głosami za.
Pozytywna opinia komisji, uchwała została podjęta jednogłośnie, 15 głosami za.
Uchwała została pozytywnie zaopiniowana przez komisję i przyjęta jednogłośnie, 15 głosami za.
Uchwała została pozytywnie zaopiniowana przez wszystkie komisje i przyjęta jednogłośnie, 15 głosami za.
Wójt przedstawił projekt budżetu. Po dyskusji, uchwała została podjęta jednogłośnie, 15 głosami za.
W trakcie dyskusji poruszono kwestie dotyczące systemu opłat za odpady. Wójt wyjaśnił różnice w metodach ustalania opłat w gminach oraz omówił trudności związane z systemem gospodarowania odpadami.
Przewodniczący podziękował wszystkim za pracę w mijającym roku i życzył zdrowia oraz sukcesów w nadchodzącym roku. Obrady sesji zakończono.
Powyższe podsumowanie zostało wygenerowane przez sztuczną inteligencję. Mogą znajdować się z nim błędy oraz nieścisłości. W celu weryfikacji zapisów podsumowania, rekomendujemy przesłuchać nagranie i upewnić się, że zawarte w nim stwierdzenia są zgodne ze stanem faktycznym.