Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4.
Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym.
5.
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki takiej opłaty.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Trawniki oraz warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia programu współpracy Gminy Trawniki z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2026.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie sfinansowania dla mieszkańców Gminy Trawniki świadczeń gwarantowanych w zakresie ochrony zdrowia.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie przejęcia do realizacji zadania publicznego w zakresie bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich nr 829 i Nr 838 na terenie Gminy Trawniki.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Trawniki na 2025 rok.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Trawniki.
12.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Trawniki.
13.
Informacje i wolne wnioski.