« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

4. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym.

5. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki takiej opłaty.

6. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Trawniki oraz warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

7. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia programu współpracy Gminy Trawniki z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2026.

8. Podjęcie uchwały w sprawie sfinansowania dla mieszkańców Gminy Trawniki świadczeń gwarantowanych w zakresie ochrony zdrowia.

9. Podjęcie uchwały w sprawie przejęcia do realizacji zadania publicznego w zakresie bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich nr 829 i Nr 838 na terenie Gminy Trawniki.

10. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Trawniki na 2025 rok.

11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Trawniki.

12. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Trawniki.

13. Informacje i wolne wnioski.

14. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej